theohannie.reismee.nl

Pretoria en Soweto

Vandaag verschillende plaatsen bezocht welke belangrijk waren tijdens de vrijheidsstrijd tegen Apartheid.

In Soweto zijn we bij de woning van Nelson Mandela geweest, hebben het Hector Pietersenmuseum bezocht en een wandeling gemaakt door de wijk.

In Pretoria hebben we tijdens een stadstour het Voortrekkers-monument bezocht, Union Buildings en Churchill Squarepants ( waar geen kerk meer te bekennen was).

En niet te vergeten een bezoekje aan de plaatselijke Kruidvat gebracht , Theo was de tandpasta vergeten mee te nemen. We hadden afgerekend en toen gingen ze meteen sluiten, omzet voor deze week weer gehaald.

Vanavond welkomstdiner en morgen weer vroeg uit de veren richting Krugerpark.

Monique

Wat een mooie fotos. Nu al. Heel benieuwd naar de rest. Dit wordt er weer een prachtige vakantie bij

Sylvia

Zeker mooie foto's. Herkenbaar. Hoop dat jullie er net zo van genieten als wij destijds. Krugerpark is prachtig!

Loes

De foto's zijn prachtig. Geniet van het Krugerpark.
Op naar de Big Five

Broer

Dat ziet er al indrukwekkend uit! En dan nog zoveel voor de boeg. Dat wordt genieten!

Jacob en Marieke

Wat een schitterende foto's van het Krugerpark. Leuk om jullie berichtjes te lezen. Geniet van jullie verdere reis!